8 Ocak 2010 Cuma

Beklemekte



Bekleyen ödül ve oyunlar var. Geliş sırasıyla yayınlıyorum.

Önce entrika dolu hikayeler anlatan, yüreği parçalı zihni bulutlu çocuk Victor' un gönderdiği Kreativ Blogger Ödülü var. Biliniyor ki gelen oyunların kuralları bozulur Narince'de. Kural kendinde ilginç bulduğun yedi yönünün anlatmak. Yok, bulamadım öyle bir ilginçlik bende. Sıradan biriyim.

İkinci olarak bir Dostluk Bildirimi geldi. Mis Kokulu Lezzetler sunan bir hanımefendiden, sevgili Mine'den geldi. Son eklediği Tire'de yenilesi cevizli pazı kavurması ile aklımı çelen Mine'ye teşekkür ediyorum.


Üçüncü ve son olarak Türkçe yemek bloglarının çok takip edilen, eğitici öğretici lezzet kareleri sunanı sevgili Yeşim, isteğim üzerine Dean Martin şarkılarını uzattığı, üstüne Nat King Cool ekleyip her uğrayışta beni tuttuğu yetmezmiş gibi bir de ödül göndermiş: güneşli güneşli.

Bu güneşli ödül bir de Almanya'dan geldi. Hiç yapamayacağım güzellikte çikolata yapraklarıyla, çikolatalı makaronlarıyla beni imrendiren Petunyalı Blog'dan geldi.

Tek tek teşekkür ediyorum. Bilindiği üzere dileyen herkes uğrayıp alabilir ödülünü.

Haftasonunuz güzel olsun.

saygılarımla...

5 yorum:

pelince dedi ki...

Neclacım ödüller için tebrik ediyorum...

güneşli bir hafta sonu olsun...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım tebrik ediyorum mutlu hafta sonları...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Neclacım yazdığın yazı için çok teşekkür ederim. Senin gönlünün güzelliği.Sevgiler.Mine

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
öncelikle gecikmeli olarak yeni yilini kutlamak istiyorum, saglikli ve mutluluk dolu bir 2010 yili sizlerle olsun!

Ödüllerin sira sira valla, hepsi icin ayrica kutlarim.

Sende galiba bir rehavet havasi sezdim son zamanlarda, desene sende aynen benim modumdasin. Umarim en kisa zamanda bu bulutlari dagitir, eski formumuza döneriz.

Sevgiler

yeşim dedi ki...

canım sen ödüllerin en güzeline layıksın hak ediyorsun şekercim....bu arada elvis severmisin ?elvis müzikleri ekledim.öptüm.sevgiler...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin