3 Haziran 2010 Perşembe

dağınık


Unutuyorum. Herşeyi, pek çok şeyi!
Mutfağa gidip dönüyorum ne almaya gelmiştim?
Koyduğum çay kaynamış dakikalarca, kurabiyeler hafif gevremiş, beyazlığını yitirip, pembeye dönmüş yüzünü. Birkaç gündür çektiğim mide ağrıları da cabası. Bu arada Sezenciğim Müslüm Gürses dizeleriyle arabeske olan direncimi kırıyor.

senin için bir can gidiyor...

unutuyorum, şaşkınlığıma gülmüyorum
daha da artıyor midemdeki sancı
ilaca da başladım
iki gün oldu
geçer gibi oluyor
ama yok yine orada aynı yerde beliriyor sancılar
kaç yanlış yapacak?
çalışmadı işte
yine çalışmadı bütün yıl haylazlık etti
hava güzel
küçük burnunu öpmeye doyamadığım sokak istiyor
top oynamak
Minta teyzenin bahçesindeki ağaçlara dalmak istiyor
Minta teyze elini beline koymuş bekliyor
gülüyorum

Sezen büklüm büklüme geçmiş
ortalığı toparlamalı, bak şu dökülenlere
ne noktalama ne düzen
bu sefer de böyle oluversin
siz sınav stresime verin
pazar gününü bekleyen yüreğime
ben de şekerpare tarifi vereyim size
çok güzel çok!
yapalı epey oluyor aslında
yine mi yapsam
iyi gelir mi ?


Tarif sevgili Eylül Hanım'dan. Görüp de istediğimde hemen adres gösterdi sağolsun. Ben margarin yerine tereyağ kullandım, yarım ölçü yaptım. Kek, kurabiye bilumum hamurişleriyle arası iyi olmayan sevgilim, bunları boş ver sen bana baklava yap, şöbiyet yap diyor. Onu avuttu biraz. Siz de deneyin, varsa meraklısı; avutun, ağzınızı tatlandırın.

27 yorum:

ebru dedi ki...

Sevgili Necla hiç sorma o dağınıklığı. Bende de aynı dert. Dediğin gibi pazar günü sınavımız var. Ben kızımdan daha heyecanlıyım. İstediğim sonuç gelmeyecek. Off offf. Neyse arkadaşım sağlık olsun. Sana da çok çok geçmiş olsun. Bir şeye benzemez mide sancısı. Ellerine sağlık canım tatlı harika görünüyor. Öpüyorum seni ve sınavda başarılar diliyorum.

Damak Tadı dedi ki...

Avutmalık değil, doyumluk olmuşlar Necla'cığım..Harikasın yine canım benim ..)


Not:Bayılıyorum senin bu hallerine şekerim..))

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ellerinize sağlık görünüşü şekerpare gibi. Nefis görünüyor. Geçmiş olsun diliyorum bu arada. Havalar fena dikkat etmek lazım. Sevgiler...

pelince dedi ki...

Necla ne zor bir dönem .. çocukları sersem ettiler,şimdide kalkıyormuş öyle mi?? anlamıyorum inan ki..Allah sınavda zihin açıklığı versin.. İnşallah istediği ortalamayı tutturur..Bol şans diliyorum ....
Bende de ufaklığı okula yazdırma sıkıntısı var.. öyle zorlaştırmışlar ki şaşarsın..

Şekerpare hepimize iyi gelir,bence tekrar tekrar yapmalı :) eline sağlık arkadaşım.. sende sıkma kendini..(gerçi kendimde aynı haldeyim)

hepimize kolay gelsin..

öptüm..

yeşim dedi ki...

neclam komşun geldi....
canım benim çok geçmiş olsun ah bilmezmiyim benimde ülserim var ne kötüdür ağrı tutunca...birde reflü...bak ne öğrenmiştim...artık ilaçlara hiç sarılmıyorum...çok faydasını gördüm hele reflü tamamen yok oldu...çaresi sadece 3 yudum süt...fazla değil...3 yudum.ne ağrı kalıyor ne sancı...yarım saatte bir 3 yudum iç...şifa olur inşallah...şekerpareler nasıl güzel olmuş elimi uzatıp alasım geldi...ellerine yüreğine sağlık...çok öpüyorum.sevgiler.

YeMeK vAkTi dedi ki...

şerbetli tatlara bayılırım ben ama eşim sevmez ondan çok yapamam:)) elleirnize sağlık ayrıca eylül hanımada teşekkür ederim ilk misafirde yapılacaklar arasında:))

Pelin dedi ki...

Neclacığım çok geçmiş olsun öncelikle.Dağınıklık konusunda al benden de o kadar. Elimin pratikliği gitti sanki.

Şekerpareyi ben de eşim için yapmalıyım.Ellerine sağlık
Sınavda başarılar
Sevgiler

beste dedi ki...

ayy annecim ne stresli cok kolay gelsin allah zihin acikligi versin, dedigin gibi sekerpare biraz avutur belki:) bende ilkokuldayken kosedeki pastaneden hergun bir sekerpare alirdim cok ama cok severim eline saglik...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

hiii çok geçmişler olsun çok üzüldüm:(

şekerparemmmmm ellerine sağlık canım,nefis görünüyor nefisss.
sınavda da sonsuz başarılar dilerim,
kocaman öptümmmm

Delfina ; dedi ki...

Çok geçmiş olsun Neclacım,bu tatlıyla mide ağrısı geçer bayram olur bünyemiz yaw :)

tub@ dedi ki...

nefis görünüyor muhakkak deneyeceğim :)

umutluhayat dedi ki...

off akıllara ziyan olmuş bu tatlı ,harika birşey..ellerinize sağlık

hanife dedi ki...

çocukların bir çoğu aynı bu sene boşverdiler derslere ne diyelim sağlık olsun

meltem beker dedi ki...

Off off offf seni ne kadar iyi anlıyorum !
Yavrucukları şaşkın ettiler artık :(
Yazık küçücük yaşlarında belirleyecekleri geleceklerini stres ve heyecan nedeniyle kapasitelerinin altında belirlemek zorunda kalıyorlar maalesef:(
Canım Allah yardımcınız olsun,çocuğunun yolu,önü,şansı açık olsun:)
İdeallerinin fazlası olan puanla bitirsin maratonu :)
o küçük burnu birde benim için öpersen sevinirim:)
Bu arada harika şekerpareler için ellerine sağlık ...
kucak dolusu sevgiler...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Neclacığım unutkanlık sadece bende var zannediyordum.Dolap kapağını açıp dakikalarca bakıyorum ne alacaktım diye sınavda tüm çocuklara başarılar. Mde ağrısını yıllarca çektim. Mikrobu yok ettiler şimdi çok rahatımm her şeyi yiyebiliyorum ama kararınca. şekerparene gelince senin şu harika fotolarınla daha da bir nefis olmuş. Bunun tekniğini öğrenmem lazım.Kursa mı gitsem acaba :))))Ellerine sağlık sevgiler..

Aybike Ceylan dedi ki...

Harika, ellerine saglik Necla'cigim.Resmen yutkundum.

Sevgilerimi gonderiyorum, guzel bir hafta sonu diliyorum.

Unknown dedi ki...

Neclam geçmiş olsun Allah hayırlısı ile çocuklarımızın emeklerini boşa çıkarmasın inşallah hepsinin yardımcısı olsun inşallah.
Tarifi aldım Allahın izni ile bu hafta sonu gelecek Ankaralıma diğer Ankaralımın tarifini uygulayacağım sevgiler

Unknown dedi ki...

Neclam geçmiş olsun Allah hayırlısı ile çocuklarımızın emeklerini boşa çıkarmasın inşallah hepsinin yardımcısı olsun inşallah.
Tarifi aldım Allahın izni ile bu hafta sonu gelecek Ankaralıma diğer Ankaralımın tarifini uygulayacağım sevgiler

Unknown dedi ki...

Canım her zamanki gibi harika ellerine sağlık.Benim içinde ye olurmu tabii geç kalmadıysam:))Çok
öpüyorum...

İnci Yemek dedi ki...

Neclacım çok geçmiş olsun canımın içi,stresten muhtemelen, muhteşem sistem ailede sağlam fert bırakmadı maşallah:)
kuzuma başarılar dilerim:))o kimin oğlu mutlaka başaracak ve senide şaşırtacak canım sen hiç merak etme :))sen kendini bloga ver
bizi ihmal etme:))bak şekerpareler muhteşem gözüküyor işte ellerine emeğine sağlık.çok öpüyorum canım..

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Bugünlerde benim de avutulmaya ihtiyacım var :)) Her türlü tatlı çeşitlemesi olabilir. Ama şu andaki tek avuntum çekmecemdeki napoliten çikolata :( Minik cücüğe sınavında başarılar, tatlı tam benlik görünüyor, ellerine emeklerine sağlık... Sevgiler...

Saglıklımutfak dedi ki...

Geçmiş olsun canım . mide ağrılarını çok iyi bilirim yıllarca çektim en kısa süre de iyileşmen dileği ile dağınıklar harika aldım yedim nefis. sevgiler

ZUHAL dedi ki...

Merhabalar.Ben Ankaradan Zuhal.(zuzu kurabiyelerinden).Sanırım Hayal hanım Ankaradaki Soft bowl etkinliği için size de mail atmıştır.O vasıta ile sizi gördüm.inşallah tanışırız da.Yaptıklarınıza bayıldım.Gerçekten süper.Sevgiler....

Elifin Terazisi dedi ki...

Merhaba, sınavda başarılar dilerim. Etkinliğe katılmayı isterim. Ancak yeri, tarihi, saati, katılım şartları hakkında bilgilendirirseniz kesin cevap veririm.
Ayrıca tatlı müthiş görünüyor:)

Sevgiler:)

gibi dedi ki...

Sınavda başarı diliyorum, çocukların okuldaki son hallerini ve teleşlarını gördükçe bir an evvel kurtulmalarını diliyorum hep içimden Bu arada çok geçmiş olsun:)

bahar dedi ki...

şu an yutkunuyorum :)) ellerine sağlık canım sevgiler...

A. dedi ki...

Teyyzeee siz nesiniz yaaaa :D Evlere servis varmıydı ??? Dehşet güzeller.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin