14 Haziran 2010 Pazartesi

Alır mısınız?


Amaan, hava kasvetli, içim daralıyor. Gözüm çikolatada. Havayı serin görmüş zencefilli kek yapmışım. Aklıma ne geldiyse katmışım içine, hindistan cevizi, zencefil, tarçın, fındık, en üstüne çikolata parçaları serpmişim. Çikolata bile kandıramamış ev halkını. Yüz veren yok benim keke. E ne olacak? Ziyan eder miyiz? Bir güzel ufalamışım keki, çikolatalı sos yapmışım, içine iki kaşık portakal likörü, biraz limon kabuğu rendesi, biraz hindistan cevizi aklıma ne geldiyse, paşa gönlüm ne çektiyse katıp yuvarlamışım. Sonra topları antepfıstığına, yine hindistan cevizine, renkli şekerlere, şu benim mayalı kekten kalanların kırıntılarına bulayıp süslemişim toplarımı. Alır mısınız?

23 yorum:

Adsız dedi ki...

yaa ne güzel bir fikir bu :)
almaz olurmuyum ilk alanlar arasında olmak isterim, cok da güzel görünüyorlar..

elinize sağlık

sevgiler..

Unknown dedi ki...

Canım bu güzellikler alınmazmı ahhh
ahhh çikolatalı ellerine sağlık öpü
yorum...

Krema Tadında dedi ki...

ben hepsini alsam olmaz mı :)) ellerine sağlık sevgiler ...

Saglıklımutfak dedi ki...

oh nefis eline sağlık canım:)

Damak Tadı dedi ki...

Ben alırım vallahi..Bundan önce puf böreği isterim,arkasından tatlı niyetine bunları yerim..Olur mu dersin?


Öperim o elleri ve yanakları..Sevgilerle..

umutluhayat dedi ki...

oooo almazmıyım hemde bir tabağını ellerine sağlık nefis görünüyor

Ballı Cimcime dedi ki...

Öyle de güzel anlatmışsın ki, hemen gelip alasım geldi bu şeker şeyleri:)) Ellerine sağlık Narince'cim, afiyetler olsun.

çeşnici Handan dedi ki...

Harika olmuşlar.Hemen alıyorum ellerine sağlık.

beste dedi ki...

gerci ben bayilirim zencefilli keke ama hatirin icin! bunlari da zevkle luplerim:)

ebru dedi ki...

Neclacım sen ikram edersinde ben hiç almazmıyım. Elbette ki alırım. Aldım ve gidiyorum. Ellerine sağlık bir tanem

LEZZETİKRAM dedi ki...

bu lezzete nasıl hayır denir ?alırım alır ,elinize sağlık nefis :)

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ÇOK TEŞEKKÜRLER NEJLACIĞIM CANIM.TAM ATIŞTIRMALIK OLMUŞ..
BAZEN BENDE YAPTIĞIM ŞEYLER BAKTIM UZUN SÜRE BEKLİYOR HEMEN ONU DEĞİŞİK VERSİYONLARLA TEKRAR HİZMETE SUNARIM.

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Ben alırım hem kızım hemde kendim için Neclacım eline sağlık. İzmir sıcağından Ankara ya sevgiler....

Sevgi Küçük dedi ki...

almaz mıyım canım benim, buna nasıl hayır denir ki? :)
ellerine emeğine sağlık. akıllı hatun seni, nasıl da yenilemişsin keki! :)

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş.
Sevgiler

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Ellerinize saglik,benimde buzlukta bekleyen keklerim var ve ne zaman yapacagimi bilmiyordum,simdi bana da cesaret geldi ve bu hafta sonu bu isi bitirmeliyim,bende cok seviyorum bu toplari!

Sevgilerle...

yeşim dedi ki...

seve seve alırım helede narinim yapmışsa....ellerine sağlık bir tanem...çok öpüyor.güzel bir gün diliyorum.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Almaz mıyım alırım tabi, hem de minik afacanlar gibi üç beş tane alırım :)) Süper olmuş ellerine sağlık Necla'cığım sıcacık sevgiler...

İnci Yemek dedi ki...

Neclacım bir tanede seninkinden alırım,geçen cuma günü kına gecesi için hazırlamıştım, resimlerini görünce ben ne zaman neclaya gönderdim bu fotoğrafları dedim:))
bu kadar olmaz neredeyse aynı hazırlamışız canımın içi:))
gördünmü aynı duygulardayız demekki:)) seni sevmem bu yüzden anlaşılan:)
ellerine sağlık canım çok öpüyorum..

ebru dedi ki...

ellerinize sağlık harika olmuş oğluşuma yapayımda yesin bariii minik elleriyle...

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
kim almak istemez bu bir lokmalik güzellerden?? Ben seve seve hemen bir tane aliyorum ve gidiyorum, hmmm, nefis olmus ve ellerine saglik diyorum.

Seni kocaman öpüyorum ve sevgilerimi birakiyorum.

Hoscakal

meltem beker dedi ki...

Ama ben daha önce bu tarife yorum yazdığımdan çok eminim,yorumum yok :(
Almazmıyım Neclacım hemde hepsinden birer tane alırım:)
Şımarık bayram çocuğu gibi oldum ama :))
Ellerine sağlık harika görünüyor:)
kucak dolusu sevgiler..

Tijen dedi ki...

Burası da pek sıcak. Hatta ağır bir sıcak var desem yalan olmaz. Haziran ortasında bu sıcağa alışkın değiliz. Daha battaniye örtüyor olmalıydık oysa...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin