6 Mart 2009 Cuma

Ayşecik Bisküvisi







Küçük Ayşe'm hamurunu elleriyle yoğurduğundan, süslemesini yaptığından, adını verdi bu bisküvilere. (Buraya eklenecek fotoğrafı da yine kendisi tarafından seçilmiştir.) Ben başka bir şey söylememeliyim artık.


Malzemeler şöyle:


  • 3 su bardağı un
  • 250 gr oda ısısında tereyağ
  • 1,5 su bardağı pudra şekeri
  • 1 yumurtanın akı
  • Yarım paket vanilya
  • Süslemek için çikolata

Un, tereyağ, pudra şekeri , yumurta akı ve vanilya birlikte yoğurulur. Hazırlanan hamur nemli bir beze sarılarak 15 dakika dinlendirilir. Daha sonra hamur merdaneyle açılarak istenilen şekilde kalıplarla kesilip, yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizilir. Önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında onbeş dakika kadar pişirilir. Fırından çıkardıktan sonra üzerleri erimiş çikolata ile süslenir, afiyetle yenir.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Teşekkür ediyorum etkinliğe katılımına kızınında ellerine sağlık bu arada...
Hayırlı cumalar...

MEHMET ALİ EMİNE ATMANLI dedi ki...

ayyy canım benim ya bu kız gittikçe güzelleşiyor vallahi canım siten hayırlı olsun sürekli bakacağıma emin ol. çok hoş olmuş vallahi. http://www.kirikhayatlar.blogspot.com/ bu da bizim sitemiz canım bakmak istersen:) öpüyorum kocaman

Narince dedi ki...

Emine'ciğim gelmiş, hoşgelmiş. Canıım, nasıl sevindim. Kızım büyüyor ablası, güzelleşiyor, uzadıkça uzuyor, artiz olacak, pozlar veriyor. Beğenmene sevindim. Öpüyorum canım.

Zehra Gürgen dedi ki...

Necla'cım kesinlikle bu konuda kızın çok yetenekli :)
ben bile bu kadar başarılı yapamam. Çok ciddiyim !
Geç tanışmış olmakla birlikte geçte olsa çok mutlu oldum :)

takip listeme aldım blogunu.tekrar görüşmek üzere..

sevgiler..

Narince dedi ki...

Ben de tanıştığımıza çok memnun oldum canım. Takip listesi ben de ekleyeceğim ve ilk sıraya koyacağım. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

çok güzel görünüyor ikiside

DARMADAGIN dedi ki...

Merhabalar Necla Bolat, blogunuz hayırlı olsun. Dostlarınızla nice paylasımlar diliyorum.


Karakutu'dan...

Narince dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Narince dedi ki...

Karakutu'dan dostlar uğrayınca daha da mutlu oluyorum. Teşekkür ederim, yalnız profilinize ulaşılamıyor bu yüzden hangi dostum olduğunuzu bilemedim. Sevgiler.

(Belki kutuda mesaj yollarsınız)

DARMADAGIN dedi ki...

Balkonda pc basında olup aynı zamanda cay ve kahve tüketen kisiyim ben..

Profili ve sayfamı actım. Tanıyacagınızı umuyorum.

Blog isinde kolaylıklar ve basarılar diliyorum.

Narince dedi ki...

Tanımaz mıyım? Balkonda, pc başında, akşamların bizimle konuşanı.Ben sizin sayfanıza dün ve bugün uğramıştım, her zaman da uğrayacağım.
Bu blog işi zormuş, girdik bir kere. Kutuda hep sızlandığım gibi, alışmışız kutunun sıcaklığına, yabancıyız henüz buralara. Bütün vidgetleri sildim, düzenlemeye uğraşıyorum, kafam da karışık.Neyse ki oğlan var, yardım ediyor.

Sizin oğlan da büyür de yardım eder babasına elbet. Bu büyük mutluluğu yaşayacaksınız çok şükür. Daha bir şey yok, hele bi gelsin, lacivert, gri gözlere bir bakın...
Görüşmek üzere.

Unknown dedi ki...

MAŞALLAH KIZININ ELLERİNE SAĞLIK RABBİM UZUN UZUN ÖMÜRLER VERSİN EVLATLARIMIZA KADINLAR GÜNÜNÜ VE KANDİLİNİ EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM...
GÜZEL BİR HAFTA SONU GEÇİRMEN DİLEĞİYLE...

DARMADAGIN dedi ki...

Tesekkur ederim.
Görüsmek üzere tekrar basarılar diliyorum...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin