8 Haziran 2011 Çarşamba

Baklalı Kek





Malzemeler:

2 yumurta
1/2 su bardağı yoğurt
1/2 su bardağı sıvıyağ
5-6 adet taze bakla
50 gr beyaz peynir
1 tepeleme yemek kaşığı mısır unu
1 su bardağı un
1/2 paket kabartma tozu
1/2 tatlı kaşığı tuz
1/2 tatlı kaşığı pulbiber
Dereotu

Hazırlama:

Yumurta, yoğurt ve sıvıyağı çırpın.
Mısır ununu ekleyip karıştırın.
Unu kabartma tozu ile birlikte eleyerek karışıma ekleyin, karıştırın.
Temizlediğiniz baklaların önce içlerini çıkarıp harca ekleyin.
Sonra baklaların dışını ince ince kıyarak ekleyin.
Dilediğiniz kadar kıyılmış dereotu, tuz ve pulbiberi ekleyip kek harcını yağlanmış kalıba boşaltın.
Önceden ısıtılmış 180 derece fırına verip pişirin.
Ilıdıktan sonra sevis yapın.


20 yorum:

Tümay Öztürk dedi ki...

Bu kekin tarifini hemen görür görmez not aldım! KEsinlikle yapacağım. Ellerine sağlık nefis!!!

Unknown dedi ki...

Ne hoş bir kek olmuş yeşil yeşil :)
Ellerine sağlık canım..
Resim de öylesine güzel ki,tablo olarak mutfağın bir köşesine asmalık :)
Afiyet,şifa olsun..
Sevgilerimle..

mine dedi ki...

bizim evde bakla parkinsona iyi geldiği için özel biryere sahip onun için bu tarifi hemen deneyeceğim teşekkürler Narimin sevgiler

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

arkadaşım bir dolu poşet bakla göndermiş bahçesinden sağolsun habire pişiriyorum çok nefis birde kekini yapayım bari:)))
Narin'cem sağol tarif için canım

mutfagabuyrun dedi ki...

çok farklı bir tarif olmuş canım.denemedim ama çok güzel görünüyor.ellerine sağlık.öpüyorum.

TATESAL dedi ki...

Çok değişik olmuş kek canım ellerine sağlık,hiç baklalı denememiştim...sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canımmm enfes bir kek olmuş ellerine sağlık.Bir dilim alıp kaçıyorum öptüm.

yemekbiraşk dedi ki...

neclacım baklalı hiç düşünmemiştim ama nefis gözüküyor.. şimdi çanakkaledeyim eşim gelince cideye geçicez program tam belli değil yani:) biraz bura biraz ege biraz cide biraz istanbul sayılı zaman işte:) sevgilerimle canım..

kalpkurabiye dedi ki...

bir çatal bu kekden bir kaşık koyun yoğurdundan harmanlayarak yeme hissi modundayımm:)
ellerine sağlık ablacımm:))
yorumun için de çok teşekkür ederimm :))

Sütüme, Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

peşpeşe baklalı tarifler haaa!!! Himmm - ilerleyen günlerde benim de bir tarifim olacak? Ben de aynı düşünce ile sarıldım bu aralar baklalara - çorbayı denedim, sıra diğerlerinde! Kekin tadını çok merak ettim, mısır unu vs.Evde var taze baklalar denersem yazarım...

pembe kekik dedi ki...

Hemen denemeliyim.Elinize sağlık...Nefis nefis...

mimosacafe dedi ki...

çılgınsın sana bakla canavarı ismini takmak istiyorum :)

Unknown dedi ki...

Anlaşıldı sen baklayı herkese sevdireceksin Narinim.. Bu arada memleketime gelmişsin sevindim :)) Yumurtalı pide yedin mi?

Adsız dedi ki...

İlk defa görüyorum,çok değişik olsa gerek.Eline sağlık Narincem

sarımutfak-hande dedi ki...

görüntüsü çok ama çok güzel eminim tadıda öyledir değişik bir kek olmuş canım ellerine sağlık

Saliha dedi ki...

değişik bi tarif...cok sevdim :)))ellerine saglık..

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Necla ablacım tuzlu keklere bayılırım. İçinde bakla kullanmak hiç aklıma gelmezdi. Oysa dereotuyla birlikte ne güzel olmuştur kekte. Ellerine sağlık:).
Sevgilerimle..
aslı

sibelyalcincom dedi ki...

Hiç tatmadığım bir lezzet ama güzel görünüyor ellerine sağlık canım:))))

dokuzuncubulut dedi ki...

Tatildeyim, eve döndüğümde hala bakla varsa, bol dereotlu ve naneli olarak hemen deneyeceğim. Harika görünüyor, ellerine sağlık arkadaşım.

Blogspot dedi ki...

Hmmm super gorunuyor elinize saglık cok guzel olmus..
mirc . sohbet mirc chat mirc . chat . mirc sohbet . chat sohbet . cinsel sohbet . sohbet

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin