30 Temmuz 2016 Cumartesi

Basit ve Şık Bir Sütlü Tatlı



Bir litre yani beş su bardağı soguk sute iki buçuk Turk kahvesi fincanı un, iki buçuk Turk kahvesi fincani toz şeker ekleyerek iyice cirptim. Sonra orta ateşte karıştırarak koyu bir muhallebi pisirdim. Bir paket şekerli vanilin, iki yemek kaşığı da tereyağ ekleyerek cirptim tekrar. Sonra islattigim silikon kalıplara döküp buzdolabında dört bes saat beklettim. Kaliptan cikarip rende hindistancevizine buladım. Toz fıstık ve çikolata sosla da  susledim. Aslında çikolata soslu yalancı tavuk göğsü tatlisinin muhallebisidir kendileri.  Demem o ki: bazen fazla vakit harcamadan basit bir reçeteyi alımlı ve şık bir hale getirmek mümkündür. 

1 yorum:

Mine Tozanlıoğlu dedi ki...

nefis böyle tarifler tam benlik 👌🌸🍀

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin