5 Ekim 2015 Pazartesi

Közlenmiş Maraş Biberi



Maraş biberi ince kabuğu, tad almanıza engel olmayan acısı, meyvemsi aroması, etli yapısı ve ertesi gün mideyi, barsakları rahatsız etmeme özelliği ile sofralarımızda daha sık yer almayı hak ediyor bence. Acı yemekte zorlanan ben bile bu biberi zevkle tüketiyorum. Henüz pazarlarda bitmemişken siz de alıp kışa saklayabilirsiniz. Şimdiden bir kavanozu tükettik bile; hemen her yemeğin yanına çıkarıyorum, menemenden kıymalı yumurtaya, çorbalara, yemeklere, salatalara, mezelere katıyorum. Hatta yağını salatalara, dip soslara kullanıyorum. Mangalda güzelce közleyip kabuklarını soymadan zeytinyağında kavanozlayıp sıkıca kapattım, buzdolabında bekliyorlar. Kış hazırlıklarınızın arasına bunu da sıkıştırıverin derim, pişman olmazsınız.


4 yorum:

Bizim Mutfak-Aysel dedi ki...

Afiyet olsun canım, biberler pek iştah açıcı gözüküyor... http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

Mine Tozanlıoğlu dedi ki...

ilk defa duydum desem Maraş biberini ısrarla aranacak alınacaklar listesine girdi bilem... 😊☺️

susamcorekotuFeriha dedi ki...

acımıdır ilk kez duydum maalesef maraş biberini
afiyetle

.Kadir sucu dedi ki...

www.biberhapisiparis.org

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin