7 Ağustos 2013 Çarşamba

Bayram Çocuklarına





Cupcake sanmayınız, aslında o bir sütlü tatlı. En altta sütle ıslatılmış kedi dili var, onun üzerine yalancı tavuk göğsü, onun üzerine bolca hindistancevizi var -ki siz görmüyorsunuz- en üstte de pudra şekeri ile çırpılıp kabartılmış, sonra buzdolabında bir gece bekleyip iyice sertleşmiş krema, geçen sonbahardan kalma yabani böğürtlenler tac olmuşlar.

Bayramda çocukları sevindirir mi ? Hem de nasıl!

Belki sizler bayram için yapar, çocukları havaya zıplatır, kulaklarımı çınlatırsınız. Bayramınızı kutlar; büyüklerimin ellerinden, küçüklerimin gözlerinden öperim.

sağlıcakla kalınız...


6 yorum:

Nehir Butik Pasta dedi ki...

bende bayram çocuğu sayılırım bende isterim tatlıdan :)
ellerine sağlık güzel komşum
mutlu ve huzurlu bir bayram dilerim
iyi bayramlar

Burcu Kayhan dedi ki...

Cupcakeler süper görünüyor:)Mutlu bayramlar...

Burcu Kayhan dedi ki...

Cupcakeler süper görünüyor:)Mutlu bayramlar...

Seyyah Aile dedi ki...

Merhabalar;
Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
587. takipçin benim.
Bana da gelirsen sevinirim :)
Mutlu Bayramlar
Sevgiler
http://whiteglaze.blogspot.com

Mine Tozanlıoğlu dedi ki...

yani bana kih kih teşekkürler tarif için

Bizim Mutfak-Aysel dedi ki...

Benim de içimde hiç büyümeyen bir çocuk var, beni de sevindirsen :)

Bayramın kutlu olsun canım, öperim...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin