29 Ekim 2012 Pazartesi

Et Paçası



Biliyorum etten bıktık, gözüm görmesin diyenler çoktur kurban bayramının son gününde. Ama et haşlamam kaldı tencerede, ne yapsam ne etsem diyen de çoktur. 

Et haşlamalardan kalanları değerlendirmenin en basit, hatta en tatlı halidir fotoğraf. Kalan etleri didikleyip süzüp, olası minik kemik parçalalarından arındırdığınız suyuyla birlikte bolca sarımsak katarak şöyle bir tıkırdatıyor  tabaklara boşaltıyorsunuz. Buna et paçası derler, kelle paça çorbasını aratmaz, bol da limon sıktınız mı, hatta acı seven biraz da kırmızı biber ekler, mmmhhhh...


9 yorum:

sibelyalcincom dedi ki...

ellerine sağlık mis gibi olmuştur:)sevgiler

fuat gencal dedi ki...

Hayırlı akşamlar, geçmiş bayramınız mübarek olsun. Paça çorbasını bende çok severim. Çok güzel ve leziz görünüyor. Ellerinize sağlık.

Saygılar.

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık sevgiler...

Unknown dedi ki...

Narinim ben paça niyetine hep böyle yaparım kemikli etlerden:)
Hiç da aratmaz hakikaten.
Ellerine sağlık.
Ben de bayram öncesi, bir süre et görmek istemem diye düşünüyodum ama:)
Bu ara et sevgim tavan yaptı.
Hadi bakalım hayırlısı:)

Unknown dedi ki...

Narinim öyle bir yazmışsın ki.. Etten bıkan benim bile canım istedi şöyle hafif acılı bol limonlu.. Ellerine sağlık..

LeylaK dedi ki...

Tammmm şifa, hastalığa bire bir :)

MAZES dedi ki...

of,of,bu yenmez mi yaaa,ellerine sağılık.

*mehtap dedi ki...

hiç hayır diyemiycem bu çorbaya,nefis görünüyor...

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

Ellerine sağlık.
Çok severim olsada yesek derim

sevgiler

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin