8 Mart 2012 Perşembe

Bizbize




Kadın eli değmiş, nasıl da belli değil mi? Hazır yufkalar yoğurt, sıvıyağ, yumurtadan mütevellit sosla ıslanmış. Kıyma, bol soğan, tuz, karabiber, ceviz, az da ıslatılıp biraz yumuşamış esmer ince bulgurla hazırlanmış içle sarılmış. Sarıldıktan sonra aynı yoğurtlu sosa, bir de galeta ununa bulanmış, yağlı tepsiye dizilmiş. Çıtır çıtır, çatalı batırsan o hışırtıyı duyacaksın sanki.

Yanına çay ikram edeyim sevgili hemcinslerim. Bugün kızkıza kalalım, hazırda ne varsa kapın gelin bir tabak. Hadi!


10 yorum:

Sevgi Küçük dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Şimdi koşup izin alıyorum ve hemeeennn geliyorum!! :)
Kadınlar günümüz kutlu olsun, her günümüz böyle olsun ;)

Unknown dedi ki...

Narinim o güzel böreklerin yanına Kavala Kurabiyesi getirdim, çayı demledin mi?

fatosun mutfagından... dedi ki...

çook güzell bir postt olmuşş bu:))ellerine sağlık canımmm..sevgiler

sevil şahin dedi ki...

Oy oy ne de güzel anlatmışsın narinim valla canım çekti ellerine sağlık bende de elmalı tart var beklerim http://www.birdemliksohbet.com/index.php/elmali-tart-nasil-yapilir/
sevgiler

Unknown dedi ki...

şimdi Ankara da olmak vardı.Hem oğlum için hem bu börekler ve senin için ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Cok güzel olmus canim...
ellerine saglik
:-)))

Unknown dedi ki...

Cok güzel olmus canim...
ellerine saglik
:-)))

Tümay Öztürk dedi ki...

Ooohhhh mis gibi de olmuş:) Aifyet olsun ellerine sağlık:)

sibelyalcincom dedi ki...

anlatım o kadar güzelki ağzımın suyu aktı:)) ellerinize sağlık...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

mis mis! aldim ben !

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin