15 Mayıs 2009 Cuma

Limon Kokulu Muffinler



Malzemeler:


3 yumurta
1,5 su bardağı yoğurt
1 çay bardağı sıvı yağ
1 tam ve 1/4 su bardağı şeker
1 paket kabartma tozu
1 su bardağı artı dört yemek kaşığı un
Bir limon kabuğu rendesi
Damla çikolata

Yapılışı:

Yumurta ve tozşekeri beyazlaşıp, krema kıvamını alana kadar mikserle çırpın. Yağ ve yoğurdu ekleyip karıştırın. Unu ve kabartma tozunu karıştırıp yumurtalı karışıma eleyin. Limon kabuğu rendesini de ekledikten sonra muffin kalıplarının dibine damla çikolata koyup, yarıya kadar kek harcından dökün. Önceden ısıtılmış 180 derece fırına verin, pişirin.

Tarif 42. P.D.Ç.S.E. ev sahibesi Tarif Dünyası'na gidiyor.


17 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Çok güzel görünüyorlar.

sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

ellerine sağlık canım ya.görüntü muhteşem.
:)

Tijen dedi ki...

Ellerine sağlık Necla'cığım. Limon aroması ne yakışır keklere!

Damak Tadı dedi ki...

Limonlu lezzetleri oldum olası çok sevmişimdir..Muffinlerini bile tatmadan sevdim canım..Harikasın..



Sevgiler..

Pembe Tatlar dedi ki...

Snumun çok şık olmuş canım ellerine sağlık:)
Hayırlı cumalar..

Unknown dedi ki...

Limonun aromasına bayılıyorum.
Şöyleki sabahları işyerinde çay almak için mutfağa gittiğimde mutfak sorumlusu arkadaş limon kesiyor oluyor bazen durup işimi uzatıyorum o kadar diyeyim sen anla ellerine sağlık bir de yiyebilseydik :(

pelince dedi ki...

Bana kalmamıştır kesin,çocuklar bunları bitirmiştir eminim ben :))
Nefis olmuş,ellerine sağlık..

Sevgiler...

Güzel bir hafta sonu diliyorum..

made in funda dedi ki...

neclacığım ne güzel resimlemişsin.insanın canı çekiyor işte böyle...nefis görünüyor.eline sağlık...

meltemmutfakta dedi ki...

Canım kekte limon ve portakal aroması bir başka güzel oluyor senin sunumunlada harika olmuş.Çok güzel görünüyor.Eminim tadıda mükemmeldir.Ellerine emeğine sağlık arkadaşım size afiyet bal şeker olsun.
sevgiyle kal,
ww.meltemmutfakta.com

İnci Yemek dedi ki...

Neclacım ellerine sağlık canım nefis görünüyor içinde limon olan her şey beni insanlıktan çıkarıyor:)bir de çikolata çocuklara hafta sonu şenliği olmuş valla.Kocaman öpüyorum çocuklarıda benim için öp canım iyi hafta sonları..

Narince dedi ki...

Hepiniz sağolun kızlar, gönlünüzce bir hafta sonu diliyorum.

Hatice dedi ki...

ama ben daha deneyemeden bu tarifi sen muffin halini eklemişsin:(
şimdi farkettim limon suyu yokmu tarifte?
ellerine sağlık, güzel bir hafta sonu diliyorum...
sevgiler...

tarifdunyasi dedi ki...

eline sağlık çok teşekküür ederim

Adsız dedi ki...

sayfan mis gibi limon kokmus canim
muffinler harika gorunuyorlar
ellerine saglik

www.yenitadlar.blogcu.com

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Maşallah yine harika lezzetler var burda... Ellerine sağlık limon kokusuna bayılırım kek ve kurabiyelerde...

Bu arada Ankara'dasın değil mi... Biz Ankaralı Blogcular yarın sabah toplaşıyoruz. Katılmak istersen bana yorum bırak detayları vereyim. Seni aramızda görmek bizi mutlu eder... Sevgiler...

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

O zaman gelecek buluşmalardan seni haberdar edeyim. Bizler rutin her ay toplaşırız.. Kızının doğum gününü kutlarım. Sağlıkla,mutlu,başarılı yeni yaşlar dilerim...

Sevgiyle...

Doyumluk.... dedi ki...

Muhteşem görünüyorlar.eline sağlık.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin